Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
BrittKitt schreef:bij ons op de manege iemand met eigen pony, stomme doos, ik erger me dood aan haar
rijd ze op haar pony met slof en martingaal tegelijk ze doet alleen normaal tegen dat beest in parcours, in de les als ze hij even niet doet wat ze vraagt zet ze hem stil schopt ze hem door en hij moet stil blijven staan gelukkig zegt mijn instructeur daar dan ook wat van (word 'redelijk' boos op zo'n moment terwijl hij nooit boos wordt).. daarom rijd ze ook niet meer in de les.. ook doet ze om stoer te doen lange sporen aan enzo, ze rijd pony's in met slof en sporen van 4 cm! dan komt het stoom me uit de oren, keimakkelijk beestje superlief enzo en zij moet dat dan zo doen..
haar eigen pony doet alles voor haar en zij vern**kt hem zo.. daar kan ik echt zo kwaad om worden, en dan te bedenken dat ze wel mooi 16 is en niet zo'n pennymeisje van 8 hè!
wendytjeG schreef:Die houd je toch...
Ooit had ik een bijrijdpony die erg mooi was om te zien, al zeg ik het zelf
Hij kon erg mooi lopen, en zodoende had hij op de manege waar we weleens de bak huurden ook wel wat fans.
Die fans vonden het niet zo leuk dat ik ze niet op de pony liet (hij was nogal gevoelig, erg makkelijk te verpesten, er zat al jaren werk in) dus gingen er over mij ook de raarste verhalen rond. Vooral een meisje vond dat ze hem veel beter zou kunnen rijden
Dus toen heb ik maar eens meegedaan met een van hun manegewedstrijdjes, sowieso al een klasse hoger dan het bewuste meisje, en heb een dijk van een proef neergezet.
Nooit meer wat van gehoord
amandatjuh88 schreef:Ja dat had ik eerst ook,
Der was op mijn vorige manege een meisje met een eigen paard.
Die was zo arogant, ze kon alles beter enz. en als zij op de hoefslag ree moest je aan de kant gaan enz. Toen had ik een keer zo een grote bek gegeven en der een keer had geslagen en toen was ze bang voor mij
Nu heb ik het niet meer omdat ik ervan af ben
Dus mensen... gewoon voor jezelf opkommen!!
Groetjes!
BrittKitt schreef:alleen zou ik het houden op die grote bek geven
dat slaan zou ik wel achterwege laten (of ze moet eeeecht iets heel fouts gezegt hebben tegen mij of een vriendin)