Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Quinzy schreef:En waarom moet ze dan weg? Ze loopt er toch al jaren mee? Is ze ziek moet ze daarom weg (slacht) of mag ze op pensioen dus naar een betere plaats?
pharagirlke schreef:En is zeker geen rare gang van de manege.. ge kunt daar gewoon geen ruiters op zetten die onervaren zijn, of die een schrik hebben gepakt van ultra, of zware ruiters...
Bonte schreef:pharagirlke schreef:En is zeker geen rare gang van de manege.. ge kunt daar gewoon geen ruiters op zetten die onervaren zijn, of die een schrik hebben gepakt van ultra, of zware ruiters...
Dan vind ik het toch raar dat ze zo'n pony er maar 1 of 2 dagen uithalen. Dit kan toch niet.
Dan hadden ze hem al veel eerder moeten verkopen, maar om een pony 5 of 6 dagen 24 uur op stal te laten staan vind ik echt niet kunnen , maar dat is mijn mening.
Bonte schreef:Dat niemand erop wil, kan ik begrijpen, maar om dan zo'n beesie 24 uur per dag in zijn box of stand te laten staan. Hij wil toch ook zijn beentjes strekken. Gooi hem dan los of longeer hem.
Zo wordt hij nooit rustiger.