Last minute als in, een week van te voren zei mijn instructeur opeens halverwege de les "zullen we eens een proefje rijden? Kun je volgende week mee doen met de wedstrijd". Dus ik dacht, waarom niet, eerste helft van de les ging lekker. Nou, dat proefje ging dat dus niet

Ook had ik geen kleren. Ik was immers nog helemaal niet met het idee van wedstrijden bezig. Ik mocht een oud jasje lenen van mijn instructeur, welke ik achteraf mocht houden mits ik wedstrijden zou blijven rijden (zij had hem "ook maar gekregen"). Ik had een broek geleend van een vriendin, welke momenteel niet meer rijd en welke ik over mocht kopen (een hele fijne, maar hele oude Harry's Horse broek van katoen). Een oude bloes van m'n vriend gejat omdat ik geen witte bloesen heb, en zaterdagochtend viel een afspraak uit dus tijd om nog ff gauw met de trein langs Decathlon te gaan voor handschoenen en een haarnetje. Zaterdagavond 2 uur gespendeerd aan schoenen poetsen. En toen zag het er bijna compleet voorbereid uit! Maar volgende keer ff zorgen dat we een goede bloes/wedstrijdshirt en plastron hebben hahaha.
Afijn, zondag de competitie. Heb een MRB D4 proef gereden. Proeven zijn net geupdate, en wij rijden tot eind van het jaar nog de oude proeven, dus dat is nu de D5 op de website. Ik verwachte er niet te veel van, maar ga m'n best doen voor een winstpunt. Ik was eerste op dit paard dus mocht hem lekker vlechten, knotten en inrijden. Daarna de proef gereden. En zowaar, helemaal uitgereden! Maar overal was wel wat dat beter kon, dus ik denk. Nah, wordt wel een winstpunt maar wel ergens onderaan. Er reden in mijn categorie aantal kinder mee, maar ook mensen die al 20 jaar rijden. Bij een paar kinder ging het wel echt mis, dus ik denk nou dan wordt het middelmoot.
Wat ik dus echt niet zag aankomen, is dat ik uiteindelijk met een eerste plek naar huis ging

Dus hier wat foto's. Ik weet het is verre van perfect, en heb ook genoeg feedback gekregen op mijn protocol (was ook precies wat ik zelf fout vond gaan, dus blijkbaar weet ik igg mijn issues

En natuurlijk gaan we volgende keer gewoon weer meedoen!
Deze foto is toch wel mijn favoriet:

Maar nog een paar leuke:

En natuurlijk de prijs. Helemaal blij mee, staat nu op het TV meubel