Ik ben daarstraks gaan rijden op de manege en moest rijden op de op één na vervelendste pony van de manege
. Naar mijn mening kan ik echt nog niet goed genoeg rijden om hem aan te kunnen... Toen ik zei dat ik eigenlijk echt niet op hem durven, antwoordde de lesgever gewoon met: Je kan dat wel aan, je moet leren je grenzen te verleggen. Ja, dat is makkelijk gezegd!
Toch maar gaan opzadelen en in het begin van de les lukte alles goed, tot we bij de galop kwamen...
. Eerst beginnen bokken zoveel als hij kon en met veel moeite weer op de hoefslag gekregen. Toen het daarna nog niet lukte even aan de longe in galop. Dat lukte nog vrij goed. Daarna weer draven, alles ok, tot de galop... Weer bokken en uiteindelijk zelfs steigeren!! Dit gaat er voor mij eigenlijk sowieso al over voor een manegepony! Toch nog gegalopeerd aan de longe wat vrij goed ging, wel af gevallen door mijn eigen stomme fout. Gelukkig niks erg, heb me nog goed kunnen laten vallen. Weer erop, maar je kan wel begrijpen dat ik hem niet meer vertrouwde, en dat voelt zo'n beest. Gelukkig daarna alles goed gegaan maar toch... Dit is gewoon een manier om mij bang te krijgen, zoiets pakt bij mij niet. En waarschijnlijk moet ik volgende les weer op die pony, want zo leer je het meest
. Wat vinden jullie van zoiets? Ik vind het eigenlijk echt niet aanvaardbaar, en dat je zo'n pony al koopt voor een manege...
Groetjes Margaux
.
echt hilarisch beest eigenlijk, hij denkt dat hij het even moet voordoen) en ging er vandoor. Meisje is er keihard afgevallen...
!
Het is nu al beter onder controle, maar hij doet het nog wel. Deze les reed er een meisje op die echt goed kan rijden en goed met hem kan omgaan, maar ook zij is niet ontkomen aan het bokken en steigeren. Het lag dus niet aan mij
?
)