Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maaikevdk schreef:lailapri schreef:Goed eten, wat valt daar wel en niet over?
Goed brood (het liefst bruin), 3x per dag een maaltijd, altijd mogelijkheid om water te drinken (ja, ik weet het, dit heb ik zelfs een keer mee gemaakt), fruit, etc.
)
Maaikevdk schreef:lailapri schreef:Goed eten, wat valt daar wel en niet over?
Goed brood (het liefst bruin), 3x per dag een maaltijd, altijd mogelijkheid om water te drinken (ja, ik weet het, dit heb ik zelfs een keer mee gemaakt), fruit, etc.
lailapri schreef:Goed eten, wat valt daar wel en niet over?
Meer tips en ideeën zijn nog steeds welkom!! Hoe meer ik van jullie hoor hoe beter de kampen op jullie eigen wensen afgestemd kunnen worden
Tink89 schreef:lailapri schreef:Goed eten, wat valt daar wel en niet over?
In ieder geval vers. Niet drie dagen patat of macaroni zonder groente. Ik verwacht voor een trainingsweek groente. En dus niet 's ochtends een boterham hagelslag, bij de lunch een boterham hagelslag en 's avonds patat, maar wel: genoeg gezonde tussendoortjes, groente en fruit en eiwitten.
Dat ligt overigens ook aan je publiek hoor. Echt kleine kindjes willen meestal geen bergen groente en fruit, maar ook die kun je tussendoor laten kiezen tussen een banaan en een appel ipv uit een koek of een snickers.

ddgraaf01 schreef:Tikkertje te paard (meestal om te ontdekken welk paard ze de rest van de week rijden. als je getikt wordt krijg je een raadsel als je die oplost krijg je een symbool en ga je opzoek naar de pony met het symbool van jou kaartje. d.m.v. als je getikt wordt ruil je van paard en als dat paard jou symbool heeft mag je m houden de rest van de week.