Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nathalie18x schreef:Misschien even kijken bij les chevaux ? Ik ga daar misschien leiding geven volgend jaar en ik weet van anderen dat het daar ontzettend fijn en vertrouwelijk is!
bumper schreef:Dankje Eleanor
Ik hoorde inderdaad dat ondanks dat er veel kinderen zijn er een leiding van 1 op 4 voor de jongere kinderen is.
Het lamoen klinkt trouwens ook heel leuk, alleen geen binnenbak.
bumper schreef:Nathalie18x schreef:Misschien even kijken bij les chevaux ? Ik ga daar misschien leiding geven volgend jaar en ik weet van anderen dat het daar ontzettend fijn en vertrouwelijk is!
Ik heb gelezen dat ze daar een liedje moeten zingen voor de groep als ze wat fout hebben gedaan. Zelfs een glas water over je heen. Nou dan zijn we terug bij af.
Marie111 schreef:Ooit toen onze dochter die leeftijd had is ze eerst wezen "oefenen" met een Penny-weekend bij manege De Burght in Barneveld. Ze vond op kamp gaan namelijk heel spannend. Ja dat is een stukje rijden vanuit het noorden (woonden wij toen ook), maar na dat weekend zei ze gelijk dat ze die zomer een hele week wilde gaan. En dat heeft ze toen ook gedaan. Daarna nog naar andere kampen geweest in de zomervakanties.
Dus eerst zo'n weekend zou wellicht ook een optie zijn?
http://www.deburght.nl/pennyweekend
). Dat is net wat vertrouwder. Traiectum schreef:Marie111 schreef:Ooit toen onze dochter die leeftijd had is ze eerst wezen "oefenen" met een Penny-weekend bij manege De Burght in Barneveld. Ze vond op kamp gaan namelijk heel spannend. Ja dat is een stukje rijden vanuit het noorden (woonden wij toen ook), maar na dat weekend zei ze gelijk dat ze die zomer een hele week wilde gaan. En dat heeft ze toen ook gedaan. Daarna nog naar andere kampen geweest in de zomervakanties.
Dus eerst zo'n weekend zou wellicht ook een optie zijn?
http://www.deburght.nl/pennyweekend
Zoiets zou ook mijn idee zijn. 9 jaar is best jong om "helemaal alleen" op ponykamp te gaan, zeker bij een verlegen kind.
Of op ponykamp bij de eigen manege (al weet ik natuurlijk niet of die dat aanbieden). Dat is net wat vertrouwder.
bumper schreef:Nathalie18x schreef:Misschien even kijken bij les chevaux ? Ik ga daar misschien leiding geven volgend jaar en ik weet van anderen dat het daar ontzettend fijn en vertrouwelijk is!
Ik heb gelezen dat ze daar een liedje moeten zingen voor de groep als ze wat fout hebben gedaan. Zelfs een glas water over je heen. Nou dan zijn we terug bij af.