Als iemand gaat van 31-07-11 t/m 05-08-11 zeg het dan even want dan ga ik ook
website: www.ponykamp-ameland.nl
Groetjes Fenne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosaly_Mirre schreef:blondedesi schreef:ik heb gehoord dat het super is ik wou eerst ook in de zomervakantie maar helaas zat het alweer vol! ik wens je veel plezier. Wel heb ik als vraag ken jij meer ponykampen? pb me
Je hebt pb
blondedesi schreef:Heeft iemand ook ervaring met manege boeyenkamp en dan het ponykamp, en de kosten ervan

VERAx schreef:Jep, ik ben er ook geweest.
Niet een kamp waar je dressuurmatig oid veel leert, maar wel súpergezellig, geweldig leuke paardjes waar heel erg goed voor word gezorgd (als in de hele dag op de wei, goed passend tuig, elk kamp weer schone sjabrakjes e.d), en heel veel buitenritten door de mooie omgeving, en natuurlijk een aardige leiding!
Veel plezier!
Het is immers ponykamp en en geen trainingsweek xJolien schreef:Ik ben er 3 (?) jaar terug geweest!
Leuk ponykamp, vooral de buitenritten zijn echt super!
Je moet er alleen niet heengaan met de verwachting veel te leren!
En tja, verder kan ik alleen maar zeggen; veel plezier!
Als er nog dingen zijn die je wilt weten hoor ik het wel!
anlojo schreef:MIJN DOCHTER IS DAAR GEWEEST.
VOND HET TEGENVALLEN.
VEEL BELOOFDE DINGEN ZOALS NAAR REDDINGSBOOT, KAMPVUUR ETC GINGEN NIET DOOR.
OOK DE SLAAPZALEN EN HET ETEN IS NIET VEEL .
DE LEIDING WEL AARDIG.
HET INDELEN VAN DE PONY'S GEBEURT DOOR DE LEIDING DAAR HEB JE ALS JE NIET ZO BRUTAAL BENT NIET VEEL OVER TE ZEGGEN .
VINDT HET GEEN AANRADER HELAAS!
Fenne_Ponys schreef:anlojo schreef:MIJN DOCHTER IS DAAR GEWEEST.
VOND HET TEGENVALLEN.
VEEL BELOOFDE DINGEN ZOALS NAAR REDDINGSBOOT, KAMPVUUR ETC GINGEN NIET DOOR.
OOK DE SLAAPZALEN EN HET ETEN IS NIET VEEL .
DE LEIDING WEL AARDIG.
HET INDELEN VAN DE PONY'S GEBEURT DOOR DE LEIDING DAAR HEB JE ALS JE NIET ZO BRUTAAL BENT NIET VEEL OVER TE ZEGGEN .
VINDT HET GEEN AANRADER HELAAS!
Het ligt er net aan wanneer de reddingsboot zich laat zien. En dat kampvuur,tja niet echt een ding waar ik nou fan van ben dus mij maakt het niet uit als het niet door gaat. En wil je de volgende keer met Caps Lock of schrijven?