Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Noppert schreef:Ook wij hebben een paard uitgeleend aan de rijschool van Anne Muller (aan een andere manege had ik hem dus echt niet uitgeleend) Paard heeft het prima naar zijn zin, krijgt volop aandacht en wordt ook nog eens op de juiste manier gereden. Hij heeft het beter als thuis, want hier stond hij maar een beetje te verpieteren in de wei
? silverbrumby schreef:Noppert schreef:Ook wij hebben een paard uitgeleend aan de rijschool van Anne Muller (aan een andere manege had ik hem dus echt niet uitgeleend) Paard heeft het prima naar zijn zin, krijgt volop aandacht en wordt ook nog eens op de juiste manier gereden. Hij heeft het beter als thuis, want hier stond hij maar een beetje te verpieteren in de wei
Hey, hoe gaat het trouwens met Farras?
Ik heb m toen samen met Sabine bij jullie gebracht...

Uppojono schreef:Mijn omaatje liep vroeger ook in de lessen. De stalling werd dan zo een stuk goedkoper en van 1uurtje les en 1uurtje mijzelf werd ze ook niet minder. Echter kon ik het niet aanzien als er kinderen op haar reden die ik niet mocht of als ze haar een tik geven. Toen ik een keer stond te kijken bij een les en mijn lieve paardje een klap kreeg, kwamen de frustraties vrij, pakte ik dat kind haar zweep af en gaf haar een flinke mep. 'Mijn Joy sla je niet'! Sindsdien mocht ze van de eigenaar van de manege niet meer in de les. Kostte m,n ouders veel meer, maar scheelde mij veel irritatie. Ik zou het dus niet doen. Tenzij je zelf bepaald wie op je paard rijdt. Nu geef ik zelf les en Novel ook weleens meelopen. Maar alleen bij mensen waar ik een goed gevoel bij heb

Amira_ schreef:Ik vind dat het wel zou kunnen. Maar zelf zou ik een gevorderde les kiezen, en als ik dan iemand zie die goed kan rijden, dat die er dan ik keer op gaat "vrij"rijden, zodat ik kan zie hoe ze rijd. Als het goed gaat, zou ik haar kiezen om de lessen mee te rijden
Serendip90 schreef:Wat zijn jullie weer lekker bezig over "manege ruiters"... Mensen met een eigen paard rijden altijd zo veel beter he? NOT!