Ik ga week 6 op ponykamp op de treekhoeve maar weet eigenlijk niet echt hoe het daar is...
(ik had deze gekozen omdat het er leuk uit zag.)
Maar heeft iemand ervaring met deze manege/ponykamp van hoe het daar is?
graag zeggen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marjorie94 schreef:de paarden vind ik daar altijd wel een beetje sneu die staan daar in stands en ze hebben geen weidegang voor die paardjes...

minouesmee schreef:marjorie94 schreef:de paarden vind ik daar altijd wel een beetje sneu die staan daar in stands en ze hebben geen weidegang voor die paardjes...
Ze hebben wel weide gang! Allen dan is 5 minuten lopen.
Ik ben vorig jaar geweest met me eigen pony en het viel me erg tegen. Je had 20 minuten om je paard te poetsen en te zadelen. Je mag niet naar je pony/paard na het rijden. Het eten was niet lekker en de kampleiding was rond de 15 a 16 jaar. Van de lessen heb ik niets geleerd.. Dus ik vind het geen aanrader.
Misschien dat ik volgend jaar weer ga, maar ik weet het nog niet i.v.m dat ik dan al 17 ben en mijn pony 20. minouesmee schreef:Cicigirly: Rust? Die besten werden gepoets,gezadelt,gereden, afgezadelt en toen 3 uur rust en dan weer het zelfde.. Ik wou ook gewoon soms ook even naar me pony om te knuffelen en te poetsen..
, dat je daar ook niet constant rond hoeft te hangen , ik vind het heel logisch... MyHorseGirl schreef:Ik had juist verhaal gehoord dat jullie juist van Herry in de binnenbak mochten slapen omdat de tenten kapot waren. En het lijkt me echt heel erg sterk dat je nog gewoon in die tenten moest slapen... Bij ons was alles goed en sterke tenten.
Cicigirly schreef:MyHorseGirl schreef:Ik had juist verhaal gehoord dat jullie juist van Herry in de binnenbak mochten slapen omdat de tenten kapot waren. En het lijkt me echt heel erg sterk dat je nog gewoon in die tenten moest slapen... Bij ons was alles goed en sterke tenten.
Inderdaad.. van meerdere mensen + leiding gehoord,
Dus of je zit je verhaal lekker aan te dikken omdat je het daar niet leuk vind...
Want de leiding had toestemming nodig om te mogen verkassen naar de binnenbak, wat helemaal geen probleem was voor Herry. Leiding had het idd ook nog gezegd. Cicigirly schreef:MyHorseGirl schreef:Ik had juist verhaal gehoord dat jullie juist van Herry in de binnenbak mochten slapen omdat de tenten kapot waren. En het lijkt me echt heel erg sterk dat je nog gewoon in die tenten moest slapen... Bij ons was alles goed en sterke tenten.
Inderdaad.. van meerdere mensen + leiding gehoord,
Dus of je zit je verhaal lekker aan te dikken omdat je het daar niet leuk vind...
Lottjxx schreef:Ohja wat ook nogal vreemd was daar: Er waren al 3 paarden ontsnapt in 2 dagen. Ze werden allemaal wel weer gevangen hoor, maar toch zoiets mag niet.:S
minouesmee schreef:Ik ben bijna de hele dag bij me pony in de vakantie. En penison? die kwamen allemaal in de avond als wij gingen eten en ect.
De douches waren inderdaad schoon en warm.