Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook niet met wedstrijden dan waren er ook geen eigen witte dekjes! Heb nu eigen pony
Vanillia schreef:Hier rijdt iedereen gewoon met het dekje van de manege, zou ook niet weten waarom je je eigen spullen zou kopen voor een manegepaard, alle spullen zijn daar immers aanwezig.
dagmarS schreef:op de manege waar in in de manege lessen heb gereden hebben alle pony`s en paarden een eigendekje met hun naam er op geborduurt. het is als ik het goed heb niet de bedoeling om je eigendekje erop te doen. dit ook i.v.m. hygiene.
edit: typfouten
Vanillia schreef:Hier rijdt iedereen gewoon met het dekje van de manege, zou ook niet weten waarom je je eigen spullen zou kopen voor een manegepaard, alle spullen zijn daar immers aanwezig.
xXEviIXx schreef:dagmarS schreef:op de manege waar in in de manege lessen heb gereden hebben alle pony`s en paarden een eigendekje met hun naam er op geborduurt. het is als ik het goed heb niet de bedoeling om je eigendekje erop te doen. dit ook i.v.m. hygiene.
sorry ik ben HEEL slecht in spelling! had de text al 2x doorgelezen xD
Sonja schreef:Lijkt me vreselijk onhandig als het paard overgenomen wordt om dan eerst dekje te moeten gaan wisselen
dagmarS schreef:xXEviIXx schreef:
op de manege waar in in de manege lessen heb gereden hebben alle pony`s en paarden een eigendekje met hun naam er op geborduurt. het is als ik het goed heb niet de bedoeling om je eigendekje erop te doen. dit ook i.v.m. hygiene.
sorry ik ben HEEL slecht in spelling! had de text al 2x doorgelezen xD
[/quote]
Vanillia schreef:xXEviIXx schreef:dekjes kan je altijd voor elk paard of pony gebruiken (hoofdstel ook wel).
Hoofdstel voor ieder paard of pony gebruiken? Mag toch hopen dat je het bit dan wel omwisselt?