KNHS rijd ik M1. Toen heb ik een tijdje niet gestart (paard had ik verkocht maar is nu weer terug) en daarna mijn startkaart weer aangevraagd. Echter rijd ik nu vooral recreatief en te weinig om hem in de conditie te houden waarin ik oprichting kan vragen: de nodige bespiering is er niet en komt er hierdoor niet.
En aangezien ik toch wel wedstrijdjes wil blijven rijden voor de lol en FNRS niet veel voorstelt

Echter weet ik niet meer waar ik geëindigd ben. Ik heb nog wel een FNRS-paspoort omdat ik die nodig had voor carrousel. Voor de landelijke kampioenschappen 2012 moest ik een nieuw paspoort aanvragen. Gedaan dus. Er staan een jaarzegel 2012-2013 in, een stempel bij Nederlandse Kampioenschappen carrousel en mijn persoonlijke gegevens, verder niets

Ik denk dat het laatste wedstrijdje dat ik heb gereden de F11 was.
Hoe weet ik waar ik gebleven ben? En moet ik per se daar beginnen? Liever lager gezien je anders binnen no time door de FNRS wedstrijden heen bent. Jammer dat het bij F20 al stopt!
Ook heb ik ooit een paar caprillie wedstrijdjes gereden, moet ik daarbij ook verder waar ik ben gebleven?
Oh en dan nog iets. De stickers van mijn CBR (ik heb ze alle 3) staan er ook niet meer in. Is dat een must of?
Alvast bedankt!