net zoals de vele anderen hier zoek ik een leuk kamp. Ik zoek een ruiterkamp waar je veel van leert en waar neit veel van die dingen zijn zoals een bonteavond een middagje zwemmen etc. ik ben 14 jaar dus als het kan leefstijds gericht. Ik zoek dus een echt trainkamp ik zelf vind het ook geen probleem als het iets van een pensionstal ofzo is waar ik beter leer rijden stallen uitmest en dat soort dingen pap en mam zullen daar niet echt blij zijn maar in die richting... en anders wil ik hun nog best over proberen te halen...
Ik rijd nu 2 jaar paard heb geen wedstrijd ervaring en rijd volgens vriendinnen ven dressuur op L nivo (kan wijken, ben schouder binnenwaards aan het leren) en springen B ik zou graag ook dus wat springles willen krijgen. Heb vorig jaar westernkamp gedaan mag ook net zoals NH. Als het kan binnen 50 km van cuijk/boxmeer. als het 'op de weg' van cuijk naar middelburg ligt is het ook waarschijnlijk geen probleem!
misschien ben ik een beetje veeleisend maar dit is dus een beetje wat ik zoek. Als je denkt ik heb het maar ik voldoe niet aan de 'afstand' eisen post het dan maar dan kan ik mn ouders misschien overhalen

ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen
lonneke