ruiterkamp gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveslimpie

ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 22:00

heey

net zoals de vele anderen hier zoek ik een leuk kamp. Ik zoek een ruiterkamp waar je veel van leert en waar neit veel van die dingen zijn zoals een bonteavond een middagje zwemmen etc. ik ben 14 jaar dus als het kan leefstijds gericht. Ik zoek dus een echt trainkamp ik zelf vind het ook geen probleem als het iets van een pensionstal ofzo is waar ik beter leer rijden stallen uitmest en dat soort dingen pap en mam zullen daar niet echt blij zijn maar in die richting... en anders wil ik hun nog best over proberen te halen...

Ik rijd nu 2 jaar paard heb geen wedstrijd ervaring en rijd volgens vriendinnen ven dressuur op L nivo (kan wijken, ben schouder binnenwaards aan het leren) en springen B ik zou graag ook dus wat springles willen krijgen. Heb vorig jaar westernkamp gedaan mag ook net zoals NH. Als het kan binnen 50 km van cuijk/boxmeer. als het 'op de weg' van cuijk naar middelburg ligt is het ook waarschijnlijk geen probleem!

misschien ben ik een beetje veeleisend maar dit is dus een beetje wat ik zoek. Als je denkt ik heb het maar ik voldoe niet aan de 'afstand' eisen post het dan maar dan kan ik mn ouders misschien overhalen :=

ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

lonneke

Roos

Re: ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:20

misschien is manege poelenburgh iets voor jou en dan de instructie week, www.poelenburgh.nl

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:26

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bij ons op africhtingsstal 'Van Laar' hebben ze kei leuke ponykampen! vast aan het bos dus je gaat veel naar buiten. verder ga je lekker met het karretje aan de gang, voltige en dat soort dingen. valt enorm veel te leren omdat het geen typische 'manege' is. kijk maar eens op internet.. alhoewel de website wel ge-update moet worden! het ligt in Arnhem. Op marktplaats staat ook een advertentie voor buitenritten... zoekze ! :)

horsesluvers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:39

Medie schreef:
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bij ons op africhtingsstal 'Van Laar' hebben ze kei leuke ponykampen! vast aan het bos dus je gaat veel naar buiten. verder ga je lekker met het karretje aan de gang, voltige en dat soort dingen. valt enorm veel te leren omdat het geen typische 'manege' is. kijk maar eens op internet.. alhoewel de website wel ge-update moet worden! het ligt in Arnhem. Op marktplaats staat ook een advertentie voor buitenritten... zoekze ! :)

hoi,
even offtopic maar medie ik ben geïnteresseerd in dat ponykamp en zou je me kunnen vertellen waar ik de weken van het kamp en het inschrijvingsformulier kan vinden.
ook zou ik graag weten welke leeftijdscategorie het is.
heel erg bedankt

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:51

horsesluvers schreef:
Medie schreef:

hoi,
even offtopic maar medie ik ben geïnteresseerd in dat ponykamp en zou je me kunnen vertellen waar ik de weken van het kamp en het inschrijvingsformulier kan vinden.
ook zou ik graag weten welke leeftijdscategorie het is.
heel erg bedankt

Hallo,

Je zou even kunnen bellen naar het nummer dat op de website staat.. we/ze zijn pas begonnen met ponykampen omdat het een nieuwe locatie is. de leeftijd is van klein tot een jaar of 16/17 denk ik. iedereen is welkom dus er zit eigenlijk geen vaste leeftijd aan verbonden. we hebben pas in december ponykamp gehad, ik weet niet wanneer er weer een nieuwe is, dan zou je echt even moeten bellen.

horsesluvers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:52

ok bedankt

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:11

Het Fjordenpaard in Drenthe ?

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 20:55

nog ff (staat ook aan t begin) graag binnen 50 km van cuijk/boxmeer!

veerkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 17:13

manege emmeloord @!!!