Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
Er waren in die week ook 3 nieuwe ponies net, een bruine die al gauw weer wegging, een appelschimmeltje die TumTum werd genoemd, en een fjord die de (vreselijke, sorry
) naam Klodder kreeg. WildWings schreef:Haha op ponykamp op Klein Oever ben ik begonnen met paardrijden, jaaaaren geleden! Wat grappig.![]()
Ik herinner me vooral nog Passepartout omdat ik daar dus mijn eerste rijles ooit op heb gehad, en ook vanaf ben gedonderd tijdens met derde keer paardrijden ooit hihi. (Iets met achterstevoren in het zadel zitten, waarna hij schrok, en het meisje dat hem vasthield per ongeluk losliet, kon gebeuren dus).
Namen die me ook bekend voorkomen zijn Utah (bonte, of niet?) en Hiawatta geloof ik. Ik weet dat er vroeger ook kleintje was die Bliksem heette, daar heb ik ook nog eens op gereden. En er was een bonte geloof ik met de naam Helvira of Elvira? Dit is echt al een jaar of 10 terug hoorEr waren in die week ook 3 nieuwe ponies net, een bruine die al gauw weer wegging, een appelschimmeltje die TumTum werd genoemd, en een fjord die de (vreselijke, sorry
) naam Klodder kreeg.
miccamaaike schreef:Grappig om dit te lezen, ik ben er toen ik 12? was op ponykamp geweest. Ik was helemaal weg van Hiawatha, en die loopt er dus nog steeds, wat leuk! Is Utah ook bont? Volgens mij is dat een veulen van Hiawatha? Ze had toen iig een veulen aan de voet, uiteraard ook bont

Z'n naam begon met de P......., heb alleen geen idee meer hoe die precies heet 
Ge-wel-dig!
Ik vond het daar super, ben helaas te oud geworden.
Ringo vond ik toen eng haha. Heb ik buitenrit op gereden maar hij bokte nog wel is onderweg. Dat is al 9jaar geleden ofzo. Ook stond er toen een Pokemon, choclat, Zazou(bruine ruin was ik helemaal weg van) en Feline(zwarte merrie vond ik ook helemaal geweldig). Linky herrinder ik me ook nog van naam ja.
), Bram, Pandora, Ravich, Hiawattah, Lisvera, Moondance, Nibbit, Flitz, Snoopy, Montana, Casper, Passerpatout, Jord, Zazou, Silver (die was bruin
), Mazeppa
, Amis, Goldy, Saray, Linky, Binky, Zwarte, Ringo, Feline, Picasso en pfff voor de rest moeten mn hersens ernstig kraken 
Skessa_ schreef:Wat onwijs leuk! Ik ben ook jaren lang ook ponykamp geweest.
Een hoop pony's en paarden komen me bekend voor.
Givar was altijd mijn favoriet en later ook Ottawa en Nesqio.
Ik weet nog heel veel namen van toen: Rodeo (was de 1e waar k op reed), Quinny, Veronica (pokke bok), Bram, Pandora, Ravich, Hiawattah, Lisvera, Moondance, Nibbit, Flitz, Snoopy, Montana, Casper, Passerpatout, Jord, Zazou, Silver (die was bruin
), Mazeppa
, Amis, Goldy, Saray, Linky, Binky, Zwarte, Ringo, Feline, Picasso en pfff voor de rest moeten mn hersens ernstig kraken
Amis was trouwens toen duidelijk GEEN brave kinderpony hahaha
Lindee schreef:Ik ben er 3 jaar op kamp geweestIk vond het daar super, ben helaas te oud geworden.
KLfan schreef:6. Brochelly (manege gefokt)
En die staat daar niet meer 
Daarop hem ik mn 1e wedstrijdje gereden.