Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vereentje2 schreef:Ik heb daar ook een strandrit gemaakt, echt super leuk! Het ging inderdaad erg hard, maar dat is juist leuk. Weten jullie op wie jullie hebben gereden? Ik had op Sander/Samber ofzoiets gereden, ik kon de naam niet helemaal verstaan, hihihi. Maar ik ben daar nog even langer gebleven en toen heb ik rondgekeken bij alle andere paarden, en die zagen er ook wel goed uit hoor:D (maarja, voor mij is het al bijna een jaar geleden) Het is inderdaad een echte aanrader!
stoer schreef:Ik ben ook wat jaren terug daar een buitenrit wezen maken.
Ik zat op koos stuurloos, beest was echt niet te rijden..
Na afloop haalde we het zadel eraf en had hij flinke drukpaarden, heb gelijk drie paarden ernaast afgezadeld en die hadden het ook.. Ik ga er nooit meer naartoe..
Misschien lag het aan het hoogseizoen hoor, maar vond het verschrikkelijk!!
TIP!! zorg dat je zelf opzadeld, of controleer even hoe hoe het met paardlief zijn rug gesteld is voor je weggaat..

lovesmokey schreef:heey
ik wil ook een x een strandrit maken bij manege grol.
weet iemand een leuke kleine snelle pony??
xx

listiglistje schreef:De strandrit was een groep van 10 personen, ik kreeg Wodka mee, een grote vos met veel wit, een tuiger met enorm veel knieactie![]()
Fijn paard voor buiten, maar wel met een automatische piloot als de groepsleidster haar hand opstak ZOEFFFF
Lekker tempo maar wel te controleren