vandaag heb ik weer gereden mat alle goede adviesen bij me
, en ik moet eerlijk zeggen dat het super ging.
ik heb namekijk de afgelopen dagen de forums nog is effe dieper door gespit en daar kwam ik ook nog een advies tegen dat je af en toe in de verlichte zit moet gaan zitten en dat helpt dus wel heel goed ook de hele tijd mn gedachten er bij houden ging mij ook eigenlijk nog wel aardig af.
ik heb natuurlijk mn waslijntjes probleem ook effe aan gepakt
, ik moest van mezelf gewoon elke keer het leertje van de teugel voelen in mn hand in plaats van het rubberen gedeelte, en om eerlijk te zijn ging het rijden nou ook veel fijner ik en mn paard hadden het zweed al op tijd los en hij schuimde ook flink,
als het goed is (en mn zus hoeft niet te werken) ga ik volgende week woensdag weer voor het eerst naar les naar mn vroeger clubbie,
ik wou ook nog even zeggen voordat iedereen denkt dat ik maar wat aanmodder dat mn zus mij de laatste tijd ook wel vaak les geeft alleen ze durft mij niet teveel te zeggen want ze weet dat ik soms erg eigenwijs kan zijn
tegenover haar(maar dat is allen wat andere dingen betreft en dus niet als het om paarden gaat want dan sla ik haar jarenlange ervaring liever niet in wind)
en elke keer wanneer ik alleen aan het rijden ben en er eeen bekende van mij ook in de bak aan het rijden is vraag ik altijd even om een lesje van diegene maar toch heb ik nog nooit van iemand gehoort dat ik mn benen zon eind naar voren heen steek terwijl ik het eigenlijk duidelijk heb kunnen constateren op de foto's