Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rebel_Jits schreef:Ik vind dat beter jij alleen erop kan rijden. Het is jouw paard en ze moet bij jou goed lopen. Als ze bij een ander goed loopt, daar heb jij niets aan.

Merlinde schreef:mijnes doet dit ook... Ze begint heel eenkennig te worden..
Ze had last van haar rug, daar is ze nou vanaf, maar zodra iemand anders erop stapt....... Wat een drama.
Die persoon vertrouwt ze niet, ze is van haar mond tot het onderste stukje van haar staart gespannen..
Ook mijn instructrice heeft erop gezeten ( terwijl zij mij in een maand geweldig heeft geholpen!!!! ) en dat ging voor geen meter...
Ik zou gewoon een keer kijken hoe ze met haar erop loopt, en dan kijken wat jij er van vind..
femmefatale1 schreef:Ik denk dat het een beetje ligt aan de manier van omgaan met paarden, hoe zijn persoonlijkheid is, en liefst zou ik em eerst op een ander paard zien rijden![]()
Dan weet je wat je kan verwachten, en is het maken van die beslissing ook makkelijker..
Hoe krijg je nu les? Wat is zijn doel, hoe bouwt hij de weg naar zijn doel op, en wat als hij dat doel bereikt heeft? Deze dingen zeggen al veel over iemand..
Is het een ruiter die rijdt puur op gevoel, of meer op truckjes om daar (bij dat doel) te komen?

Citaat:Ik weet hoe hij rijd, want hij rijd ook een paard bij ons op stal, daar ben ik erg van onder de indruk en hij haakt bij de les ook in op wat hij weet van mijn paard en de dingen die hij nog moeilijk vind, allemaal perfect.
Rebel_Jits schreef:Ik vind dat beter jij alleen erop kan rijden. Het is jouw paard en ze moet bij jou goed lopen. Als ze bij een ander goed loopt, daar heb jij niets aan.