weet niet of hier al een topic over bestaat? Zit er erg mee dus denk zet het op bokt en wie weet kan iemand mij een zeer nuttige tip geven...
Het is namelijk zo:
Rij nu L2 met succes gaat allemaal goed. Tijdje terug reed ik hem (Kay, friese ruin 5,5 jaar) altijd op een dubbelgebroken bitje, hij begon helemaal vast te zetten dus werd mij geadviseerd met een zogeheten
Heeft een van jullie ook een paard die zoiets doet? Wat zou een reden kunnen zijn?? Wat kan je er aan doen?
Lijkt me nutteloos om zijn tong vast te binden aangezien hij die er niet overheen gooit, is begin dit jaar nog naar de tandarts geweest en heeft het ook nog nooit eerder gedaan. Sperriem extra strak aantrekken heeft ook geen zin en vind ik trouwens ook zielig, want hij zal het niet voor niets doen. Vind het alleen zo vreemd dat ie het nu ook op de dubbelgebroken doet!! Kan zoiets ook een gewoonte worden?? Zou ook kunnen dat het lichtelijk aan mij ligt, maar lijkt me dat ie het dan eerder ook wel had gedaan??
Nou in ieder geval, een ieder die een nuttige opmerking wil/kan geven is welkom....

Alvast bedankt
Gr. Wendy en Kay
Rocky Mien Topper