Oh Femke16
ofzo , ben benieuwd hoe je het doet als je buiten rijd, zet je hem dan tegen een boom aan
ofzo?? Feit is en blijft dat ik ervoor kan waarschuwen dat het consequenties kan hebben
ofzo, dus doe ik dat ook. Als je goed zou
lezen en het ook in je hoofd zou
verwerken wat er nu daadwerkelijk staat, zou je lezen dat ik schrijf dat het een keus is waar ze zelf voor moet kiezen, logisch toch?!
Misschien maar eens vaker bij rijtechnisch kijken, want er is wel degelijk een topic geweest dat er een vrouw zei dat haar paard over het hek heen ging ipv stopte voor het hek of dat het verkeerd afliep. De zoekmachine is niet moeilijk hoor in gebruik. Gewaarschuwd mens telt voor twee. Daarnaast is het ook iets rijtechnisch, wat je ook als zodanig op moet lossen. Dat jij dat nou liever niet op zo'n manier doet, jouw keus, maar ik zou dat dus niet adviseren. Duidelijk??
Femke16 schreef:hulpen zijn een soort communucatie middel.
Nee joh echt??
Femke16 schreef:Als hij deze niet snapt moet je het voor hem eenvoudigen, laten zien, belonen en verder gaan.
Vereenvoudigen, precies. Anyway, met deze zin ben ik het eens, maar mijn manier zou niet het hek zijn. Denk dat er nu wel weer genoeg over gezegd is.