Ik heb dus vanaf gisteren weer mn fjordje geleasd. Maar nu heb ik me dus ingeschreven voor de springles van vanavond. Ik spring soms wel in mn eigen les maar dat is nooit echt hoog.
Hebben jullie nog tips ? Van dat moet je niet vergeten !
Probeer voldoende naar achteren te blijven zitten als je op de sprongen afgaat, zodat je niet "voor je pony" springt. Verder een vlot tempo aanhouden en mooi recht op de hindernissen af sturen. Succes
Maak je niet druk, dat komt wel goed, gewoon goed naar je lesgever luisteren Verder goed op je paardje letten, of hij er ook wel lol in heeft, ook niet onbelangrijk
Geef van te voren duidelijk aan wat je niveau en ervaringen zijn met springen aan je instructeur, die kan er dan rekening mee houden. En verder gewoon luisteren naar je instructeur.
Bedankt voor alle tips, Nou t ging opzich best wel goed, ik vroeg aan een vriendin die ook mee reed hoe ik t had gedaan en die vroeg met verbazing of t me eerste keer was .
Vond t ook wel leuk alleen me lease fjordje, rent met een enorme snelheid op de hindernis af, ( hij vindt t leuk en anders haal hij het soms niet ) en hij duikt ook best wel erg.
Maar t zal ook wel kwestie van wennen zijn. Volgende week weer dus :p.