Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mick75 schreef:Dierenarts erbij roepen mischien? Ligt het zadel wel goed? Is het zadel wel in goede staat?
Heeft er al eens iemand anders naar gekeken behalve jijzelf?
BitchyWitchy schreef:DA, fysio, osteo............ Mogelijkheden zat!
cally schreef:wij kunnen je niet helpen. als een spier vast zit zou er toch echt een fhyshio of wat dan ook moeten komen.
wrm bel jij of je ouders niet ipv de eigenaar?
cally schreef:maar dat is ook maar net weer idd of je dat wil of niet
We kunnen niet in de knip van TS kijken.
en idd daar kunnen we niet inkijken nee , maar dt hoeft ook niet
bij ons thuis is het meestal gewoon zo de paarden gaan voor. moet er een da komen dn komt er een dierenarts
en je hebt paarden mensen,
dat is vaak het verschil.
BitchyWitchy schreef:Dat zijn de enige tips....... Niemand kan vanachter de pc beoordelen wat nu precies het probleem is. Daarvoor moet je het paard zien en voelen.
Het zadel kan inderdaad voor problemen zorgen, dus daar zou ook naar gekeken moeten worden.
En als de eigenaar niet bereid is om er iemand naar te laten kijken, is hij/zij geen enkel dier waard. Het enige wat die eigenaar waard is is een enorme schop onder zijn/haar donder!!! Dieren hebben net zo goed recht op medische behandeling als de eigenaar zelf.
Daarbij komt, als jij denkt dat ie ergens last van heeft zou ik er niet eens meer opstappen voordat er naar gekeken is.....
Ik begrijp dat je als verzorgster niet veel te zeggen hebt over wel of geen DA, maar je hebt in mijn ogen wel de verantwoordelijkheid om alles te proberen zodat er toch naar gekeken wordt. Ondertussen zou ik hem dus ook niet rijden. Wie weet wat voor schade je aanricht op die manier.........
cally schreef:wij kunnen je niet helpen. als een spier vast zit zou er toch echt een fhyshio of wat dan ook moeten komen.
wrm bel jij of je ouders niet ipv de eigenaar?
cally schreef:ja dat is waar.
nu heb ik eigen pony's, maar als ik een verzorpony had en die had iets en de eigenaar wil geen da bellen. dan bellen we zelf wel 1 en betalen wij de rekening..![]()
maar dat is ook maar net weer idd of je dat wil of niet
BitchyWitchy schreef:cally schreef:maar dat is ook maar net weer idd of je dat wil of niet
Of kan betalen......We kunnen niet in de knip van TS kijken.
Wel super dat jij in ieder geval wel op die manier de zaken oplost
mick75 schreef:Jij wilt dat paardje, dat dus overduidelijk pijn heeft, gewoon pijn laten lijden? Meteen stoppen met erop rijden lijkt me, dan maar een ander paardje zoeken!
Het probleem is dat als jij steeds voor de kosten opdraait de eigenaar nooit zal inzien dat er iets aan de hand is, en het paardje voldoende verzorgt zodat eventueel mishandeling of verwaarlozing ook niet aangetoond kunnen worden, en zo'n eigenaar zou geen dieren mogen houden!
Persoonlijk zou ik trouwens als ik het geld had wel de dierenarts laten komen. In het belang van het paardje.
nikita_benno schreef:mick75 schreef:Jij wilt dat paardje, dat dus overduidelijk pijn heeft, gewoon pijn laten lijden? Meteen stoppen met erop rijden lijkt me, dan maar een ander paardje zoeken!
Het probleem is dat als jij steeds voor de kosten opdraait de eigenaar nooit zal inzien dat er iets aan de hand is, en het paardje voldoende verzorgt zodat eventueel mishandeling of verwaarlozing ook niet aangetoond kunnen worden, en zo'n eigenaar zou geen dieren mogen houden!
Persoonlijk zou ik trouwens als ik het geld had wel de dierenarts laten komen. In het belang van het paardje.
als je het topic goed doorleest dan lees je dat het paard niet echt veel pijn heeft maar moeite heeft met naar rechts buigen. ze loopt verder gewoon goed. en als ik die dingen niet betaald betaalt niemand dat.
nikita_benno schreef:ik ken dat beest en weet hoe ze is als ze pijn heeft andere mensen hebben er naar gekeken en zeggen dat het alleen is als ik stelling vraag.