Ik heb dus een probleem met modder. Wanneer het zoals van de week weer veel geregend heeft en onze bak op stal is nogal nat dan heb ik dus een probleem. Ilan heeft een pesthekel aan water tenzij het een graad of 30 is ofzo
. Wanneer de bak dus zo'n natte boel is krijg ik het echt niet meer voor elkaar om hem nagefelijk te rijden, behoorlijk frustrerend want hij heeft net rugproblemen gehad en ik ben hem net weer een beetje aan het oppakken, maar hij moet dus op het moment echt goed over de rug gereden worden. Nou je raad het al met al dat water en die modder is de ontspanning ver te zoeken, meneer wil niet meer nageven en drukt zn rug weg. Nou wil het zo zijn dat Ilan een pony van 1.36m is en altijd tot minimaal zn hals inzet onder de modder zit als de bak zo nat is, dus ik kan er dan misschien wel inkomen dat hij zoiets heeft van: Ja daaaaggg, als ik nu nagefelijk ga lopen zit m'n hele hoofd onder de modder en het water!! Vervelende nu dan alleen is dat ik eigenlijk liever dan maar even niet rij met die modder omdat hij zn rug dus weg gaat drukken, maar misschien dat iemand hier tips heeft of dit zelfde probleem heeft mee gemaakt??