Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daar let ik ook veel op! Natuurlijk kost het tijd zo'n gewoonte af te leren en ik ben er dan ook druk mee bezig. 
) ik denk dat zij heel goed in staat is te zien waar dan dat laatste foutje zit.....

Heb nu ook een nieuw zadel en moet daar nog een goede singel bij vinden. Ook zodra de regen stopt kan ik een duidelijke foto laten maken (ik moet buiten rijden vandaar) dan zal ik hem of hier plaatsen of hem je wel eens via pm sture.
ChrissiejJ schreef:Ik ga binnenkort een foto maken van hoe het nu gaat.. Het is een hele tijd niet goed gegaan dusHeb nu ook een nieuw zadel en moet daar nog een goede singel bij vinden. Ook zodra de regen stopt kan ik een duidelijke foto laten maken (ik moet buiten rijden vandaar) dan zal ik hem of hier plaatsen of hem je wel eens via pm sture.
Bedankt voor je goede reacties!

Yamcha schreef:ChrissiejJ schreef:Ik ga binnenkort een foto maken van hoe het nu gaat.. Het is een hele tijd niet goed gegaan dusHeb nu ook een nieuw zadel en moet daar nog een goede singel bij vinden. Ook zodra de regen stopt kan ik een duidelijke foto laten maken (ik moet buiten rijden vandaar) dan zal ik hem of hier plaatsen of hem je wel eens via pm sture.
Bedankt voor je goede reacties!
Je mag de foto t.z.t. ook pm-en hoor
Ik ben aan het verhuizen, dus het kan wel zijn dat je even op antwoord moet wachten
maar het maakt niet uit als het wat langer duurt hoor!