Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
babbeloe schreef:Ik voer ook altijd een dag voor de wedstrijd 's avonds een halve kilo extra. Bij mijn pony werkte dat goed. Op de trailer staan is ook niet zomaar wat voor die beesten ze moeten goed op de benen blijven staan en met de bochten mee. Ik denk dat dat ook nog al wat energie in neemt. En dan nog een x een proef (of 2). En de 1 kan er beter tegen dan de ander. Ik zat te denken misschien dat draversbrok helpt. Een heleboel sportpaarden (hier in de buurt) krijgt dat en daar zit geloof ik net iets meer in als gewone sport brok.

timothy schreef:Hoi,
Op wedstrijd is mijn paard ook heel erg sloom en je moet hem echt actief rijden. Wij hebben geleerd om hem een beetje heter te maken door kleine tikjes te geven achter het been daar wordt hij heel heet van. Het gaat nu steeds beter. Ook voeren wij hem 1 dag van te voren een have schep geplette haver extra, waardoor hij heel erg heet wordt.
Heb ik dus niet meer gedaan, wil graag dat ik en de andere omstanders zonder brokken thuis komen