Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hallow schreef:Kun je dan niet aan de huisarts vragen hoe je dit kunt opbouwen zodat dit wel gewoon kan zonder dat je het forceert en zo meer pijn dan 'fijn' gaat veroorzaken?
zo bedoelde ik het eigenlijk
liesje87 schreef:misschien idd eens een dokter raadplegen, voor wat wat lenigheidsoefeningetjes?
TurdusMerula schreef:Volgens mij frustreert het Webster gewoon, en is ze vooral op zoek naar tips van mensen die dit ook hebben, en minder naar de oplossing fysio, omdat dit 'overdreven/drastisch' lijkt. In eerste instantie tips van mensen met wellicht dezelfde ervaringen. Ben benieuwd idd of iemand dit herkent?
Correct me if I'm wrong.
TurdusMerula schreef:Volgens mij frustreert het Webster gewoon, en is ze vooral op zoek naar tips van mensen die dit ook hebben, en minder naar de oplossing fysio, omdat dit 'overdreven/drastisch' lijkt. In eerste instantie tips van mensen met wellicht dezelfde ervaringen. Ben benieuwd idd of iemand dit herkent?
Correct me if I'm wrong.
). Het frustreert mij ook behoorlijk, ik krijg er nu ook steeds meer last van, ook lichamelijk, soms heb ik echt last van mijn benen na het rijden. (Moet ook nog een beetje wennen van engels zadel naar Westernzadel misschien; voelt als een iets dwingender beenligging) Bij mij komt het niet door een oude blessure, maar waardoor het wel komt is me niet duidelijk, ws toch iets lichamelijks ofzo. Kan me dus wel vinden in jouw posts, denk ongeveer hetzelfde.