creative schreef:In de zomer rijden we twee keer in de week in de bak, in de winter wat vaker omdat ik doordeweeks alleen 's avonds kan rijden. En twee keer vind ik niet teveel eigenlijk. Ik houd de sessies bewust al kort, max. 40 min.
Twee keer in de week in de bak en hoe vaak ga je dan naar buiten? 40 minuten incl in- en uitstappen is inderdaad niet zo heel lang, maar ik zou het nog afsluiten met iets leuks, desnoods even uitstappen langs de weg. Wat vindt hij van longeren? Misschien kan je hem aan de longe loswerken voordat je erop gaat ter afwisseling.
Een tijdje vakantie geven is ook helemaal geen slecht idee. Als je dat niet wil kan je het rijden ook even op een lager pitje zetten door twee keer per week een buitenritje te maken en verder niets met hem te doen. Dan kan hij even bijkomen en weer lol in het werk krijgen. Hij wil je iets duidelijk maken, ik weet niet of streng aanpakken de juiste aanpak is. Zeker ook omdat het verschil tussen in de bak werken en buiten zo groot is krijg ik de indruk dat ie even klaar is met de bak.