Sinds enige weken hebben we er een paard bij die tijdens het draven loopt als een kittige pony, maar dan helaas wel erg kort op de voorhand. Ik neem heel erg de tijd met het losrijden en varieer erg in de figuren, halthouden etc. en alles met rust. Na zo'n 20 min. wil ik dan aandraven en dan loopt hijzo kort en krabbelend op de voorhand, dat ik denk die is kreupel of vertoont verschijnselen van teugelkreupelheid, nu rijd ik bitloos en heb erg weining in mijn hand dus dat kan het niet zijn. Hij loopt blootvoets en ik vraag me af of het zou helpen als ik hem voor op ijzers zou laten zetten. Heeft iemand advies voor mij? Want hij is verder super braaf en als ik verder ben met het rijden dan wil hij allengs ook beter gaan lopen maar in het begin zou ik niet graag gezien worden door iemand. Tijdens het voorrijden zag ik het korte lopen ook wel maar ra, ra toen ik er op ging zitten ging hij ineens veel beter . . Ik zal er een niet al te groot probleem van maken want de schuld ligt qua aankoop bij mijzelf ik heb te snel gekocht en wil daar niet meer op terugkomen, als ik de vorige eigenaar erover spreek dan krijg ik te horen dat dat korte lopen wel klopt maar dat het tijdelijk is maar ik vraag me af of het ook iets kan zijn van gevoeligheid op de voorvoeten en dat kan ik eventueel oplossen met (aangepast) beslag.