Mijn HANDEN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Midy

Mijn HANDEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 07:44

Hey bokkers!
Ik heb een probleempje met mijn handen, altijd als ik aan het draven ben, gaan mijn handen met het lichtrijden mee omhoog, in plaats van dat ik ze stil houd, wat ik ook probeer, ik heb geen idee hoe ik ze stil moet gaan houden.. Hebben jullie misschien handige tips voor mij?
Groetjes Dieuw!

annika_s

Re: Mijn HANDEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 07:49

ha! dit hou ik even in de gaten hier iemand met precies hetzelfde probleem Lachen

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:26

Heb je een lusje om je zadel zitten, dan kan je eventueel je pink daar onder hangen.
Probeer je schouders en je ellebogen zoveel mogelijk te ontspannen, met name je schouders.
Een zitles aan de longe nemen is ook een goed idee. Dan kan je goed op je houding letten en op de ontspanning dan gaan je handen vanzelf minder mee omhoog.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 08:26

Dankú Haha! Gaan we proberen!

Kristel_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:08

HaHa bekend probleem... Heb ik ook heel erg gehad... Ik kreeg toen de tip van de manege eigenaar om net te doen alsof ik een witte trouwjurk aanhad en ik 2 glazen rode wijn in mijn handen had.
Toen dat niet werkte (ik denk dat mijn witte jurk na 10min rood zou zijn geweest), stond hij serieus met 2 plastic wijnglaasjes klaar met water en daar moest ik rondjes mee rijden, zonder ze leeg te knoeien Pling
Moet toegeven... Het is niet een standaard manier, maar zo leerde ik me wel concentreren op mijn handen. Iedere keer als ik het even vergat had ik een natte broek Bloos

Groetjes, Kristel

Marusch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:09

Wat een grappige tips, haha! Ik denk dat de manier van Kristel wel werkt! Haha!

Melisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:13

longeren en jij op het paard en dan je armen proberen op zen plaats te houden zoder je teugels te nemen

Origami

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:56

Of probeer je pink aan je dekje te houden.

_Cathalijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:02

Probeer eens zonder teugels te rijden. Dat is goed voor je evenwicht. Verder hou eens een pluk van de manen vast of het zadel of idd het dekje. Dan moet je ze wel stil houden.