Duke schreef:Ik moet wel lachen om die eerste foto. Echt zo'n Duke gezicht: "Wat is dit nu weer? Wat wil dat mens?" Hij kan zo lekker argwanend en afwachtend kijken. "Aan mijn lijf geen polonaise."
Op de tweede foto zie je al dat hij zich er meer bij heeft neergelegd: "Het doet geen pijn, ik vind het niet vervelend... nah, dan werken we maar mee, maar als het vrouwtje dit wil."
Heb even niet op internet gezetten en lees het nu pas Duke. De barebackpad gaan wij de volgende keer gebruiken, was geen tijd meer voor en Duke, had ook geen zin meer naar een uur oefening. Zelfs Moniqueb kreeg hem niet meer in de goede draf, hij wilde gewoon de telgang doen, dus zijn wij gestopt. Dinsdag gewoon gereden had wel even zin om te rijden. Naar veel zweet en trannen ging het weer goed met Duke zijn draf. Ja Duke laat goed zin wat hij wel en niet wil, maar het ging super goed. Moniqueb had een zweep gepakt en ik zij gelijk, doe dat maar niet, want Duke houdt niet van zwepen. Monique zei ik gebruik hem niet, maar geef tikjes, waar jij normaal je benen zou gebruiken, zo loopt hij toch goed, mee. En wat denk je Duke vondt het goed. Zweep dit hem niet zo veel meer, en dat komt denk ik dat hij het ook leuk vondt, anders had ik hem wel gehoord hahahahah
Nou ikspreek je snel de 31 les mail moniqueb wel even over de tijd
Monique en Duke