Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BrittKitt schreef:Zit je anders wel lekker in de zadel? Blijf je in de galop bijvoorbeeld wel goed zitten?
Je moet zelf ook goed in het zadel passen, anders kan het idd niet.
En doorzitten zonder beugels?
hij loopt met een ontspannen rug en netjes nageefelijk edta is het niet _meissie_ schreef:Misschien is het een idee om iemand te vragen die jou paard aan een longeerlijn doet? Dan kun jij je concentreren op het doorzitten zonder zadel en hoef je ook geen teugels vast te houden
veel succes met het oefenen xpasalx schreef:span je je rug aan of niet. probeer ontspannen te zitten want dat is wat je zonder zadel ook doet![]()
laat anders een keer iemand je pony vast houden en ga dan in drag zodat jij de teugels niet vast hoeft te houden want dan kun je geen steun meer zoeken bij de teugels.
en dan moet je wel op je beugels steunen.veel succes met het oefenen
dan sluit ik me aan bij bovenstaande tekst, komt op hetzelfde neer. Succes in ieder geval! _meissie_ schreef:xpasalx schreef:span je je rug aan of niet. probeer ontspannen te zitten want dat is wat je zonder zadel ook doet![]()
laat anders een keer iemand je pony vast houden en ga dan in drag zodat jij de teugels niet vast hoeft te houden want dan kun je geen steun meer zoeken bij de teugels.
en dan moet je wel op je beugels steunen.veel succes met het oefenen
Ow oke verkeerd gelezendan sluit ik me aan bij bovenstaande tekst, komt op hetzelfde neer. Succes in ieder geval!