Rijd een paard wat een jaar geleden echt een hele erge dikke ondernek had, alles zat vast, stak z'n hoofd het liefst de hele tijd in de lucht, schudde met z'n hoofd.
Nu na een jaar zitten eindelijk de spieren op de goede plaats, van ondernek is niks meer te zien. Het schudden is over (behalve als het erg glad is), en kan hem steeds meer van achter naar voor rijden. Mensen die hem een jaar geleden zagen en nu, zeggen dat hij er echt veel beter uit ziet. Nu is dus het probleem dat sinds een week hij heel erg gaat hangen op de teugel en ook te diep komt. Heb wel gelijke druk over 2 teugels, is goed aan het been en ook goed voorwaarts. Ook gebruikt hij z'n rug goed. Dit paard is erg lang en erg groot, niet heel makkelijk dus om hem van achter naar voor te rijden. Ik weet dat hij nog veel meer spieren moet krijgen. Maar een week geleden ging hij nog niet zo hangen (dus hij kan t wel)
Mag in draf van mijn istructrice nog niet aan de lange teugel rijden omdat hij dan dus compleet uit elkaar valt (en omdat hij dus zo groot is krijg ik dat niet goed bijelkaar gereden). Wie heeft er tips voor mij om dit probleem op te lossen. (heb morgen wedstrijd, en wil toch graag in de proef dat hij niet zo hangt).