dit is toch een goede manier?groetjesss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit is toch een goede manier?
Succes! Mariannedeb schreef:Door iemand met ervaring erbij te betrekken!Succes!
ik ga er niet op in... Margoot schreef:NIET waar!
2/2,5 jaar jonge echt waar.
ze is van februari;
februari;maart -- 1 maand
maart;april -- 2 maanden
april mei -- 3 maanden
2 jaar & 3 maanden.
van de zomer ga ik pas echt erop zitten,
nou alleen nog maar de voorbereidingen. dit is normaal zoals we het doen punt uit.
Margoot schreef:ach jonge zeik niet.
het is gwoon normaal wat ik doe, ik zwéééééér je.
zoek het op, doe niet allemaal alsof julie zoveel van tuigers afweten, ik ga myn hele leven met ze om, wedden, de meeste van jullie alleen met rijpaarden?!
en ik vroeg geen advies of ze oud genoeg was, alleen voor het inrijden zelf hoor.
Margoot schreef:tuigpaarden worden altijd rond de 2/2,5 ingereden hoor!
kun je wel chagerijnig gaan doen, maar alle menners doen dit. inspannen enzo ook, rond de 2,5 jaar. wij dus ook, en ga nou niet zitten zeiken dat dit dierenmishandeling is, want dan ga je het toch aan een menner die met concoursen loopt vragen?!
igor001 schreef:Margoot schreef:ach jonge zeik niet.
het is gwoon normaal wat ik doe, ik zwéééééér je.
zoek het op, doe niet allemaal alsof julie zoveel van tuigers afweten, ik ga myn hele leven met ze om, wedden, de meeste van jullie alleen met rijpaarden?!
en ik vroeg geen advies of ze oud genoeg was, alleen voor het inrijden zelf hoor.
waarom reageer je dan zo?
bovendien snap ik ook niet waarom je het hier post, als diegene die gaat helpen toch zoveel ervaring heeft als jij zegt
Margoot schreef:alléén zadelmak gemaakt, dattie het zadel kent. en een ruiter kent. meer niet, geen dressuur, geen springen. alleen maar dat ze rondjes kan lopen. meer niet.
en dan na haar 3de of 3,5 gaan we pas weer verder.
Margoot schreef:alléén zadelmak gemaakt, dattie het zadel kent. en een ruiter kent. meer niet, geen dressuur, geen springen. alleen maar dat ze rondjes kan lopen. meer niet.
en dan na haar 3de of 3,5 gaan we pas weer verder.
Margoot schreef:igor001 schreef:
waarom reageer je dan zo?
bovendien snap ik ook niet waarom je het hier post, als diegene die gaat helpen toch zoveel ervaring heeft als jij zegt
omdat ik zelf ook nog eens iets ga doen. niet alleen zij. ik moet het zelf allemaal doen hoor. en dat kan ik niet alleen, ik weet.