Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
InekeH87 schreef:Volgens mij heb jij hier al meerdere topics over alle problemen die je hebt rond het zadelmak maken. Als ik jou was zou ik profesionele hulp inschakelen. Deze pony heeft doordat het zadel hem in het begin met inrijden pijn heeft gedaan er een negatieve ervaring aan overgehouden. Dit gaat heel veel tijd kosten en is geen werk voor mensen die hier niet voldoende verstand van hebben.
Wat lara_silver hierboven al zegt. Hou het zadel de komende tijd maar even helemaal weg alleen met dekjes en evt. een longeersingel. Ga heel veel grondwerk doen en schrikparcoursen.
Sonja schreef:Meis als ik zie hoeveel probleemtopics je hebt lopen, dan zou ik eens serieus over een andere hobby na gaan denken. Zowiezo beter voor de paarden.
Chapeau hoor!
Sonja schreef:Meis als ik zie hoeveel probleemtopics je hebt lopen, dan zou ik eens serieus over een andere hobby na gaan denken. Zowiezo beter voor de paarden.
lovelygirly schreef:En tja, niet iedereen kan ervaren genoeg zijn.

lovelygirly schreef:Wilt dat zeggen dat iedereen die niet genoeg ervaring hebben moeten stoppen?
je moet nou eenmaal veel ervaring hebben om hem goed te krijgen .

Sonja schreef:Dames, deze zelfde topicstartster had ditzelfde probleem ook al in februari. Verder is het paardje al bang voor een ruiter op de rug, kun je er nu niet meer met een zadel bijkomen etc etc.
Continue dezelfde problemen.
Ik méén het als er geen geld is voor instructie (geeft ts zelf aan in ander topic) en dus blijkbaar ook echt niet geleerd wordt van eerdere eerlijke en goede adviezen, je dus eigenlijk alleen maar paarden aan het verpesten bent voor je eigen plezier...
Kun je van vinden wat je wilt, maar is NIET eerlijk tegenover welk paard dan ook...