Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hns schreef:Eeventueel de paardentandarts erbij halen en je eens een keer informeren over de inwerkingen van het bit. Bitten kunnen zelfs met lichte handen vreselijk veel pijn doen.
biep schreef:hns schreef:Eeventueel de paardentandarts erbij halen en je eens een keer informeren over de inwerkingen van het bit. Bitten kunnen zelfs met lichte handen vreselijk veel pijn doen.
Ik heb bij verschillende ruitersport zaken geinformeerd, maar elke keer werd mij, na mijn verhaal een dubbelgebroken K&K bit aangeraden.
Tevens is ze landere tijd gereden op een dubbelgebroken D trens en een enkel gebroken kneveltrens, beiden zonder verbetering.
gamblerlover schreef:Ik vind de reactie van beide instructrices een vreemde.. Het paard neemt het bit niet aan.. Dus een dikker bit, geen logische redenering. Een dikker bit is zoals ik eerder al aangaf niet voor ieder paard de oplossing.
.
Ik wacht even af hoe het over een maandje gaat, en dan kijken we verder. Neemt niet weg dat ik het zelf ook vrij apart vond hoor. Sonja schreef:Ik zou denk ik behalve over een tandarts ook over m'n instructie nadenken

Sonja schreef:Ik zou denk ik behalve over een tandarts ook over m'n instructie nadenken