Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en na ong 2 weken ging ik met nog 2 paarden+ruiters ha ha een buitenrit maken en dat vond ze echt geweldig
ze fleurde helemaal op en liep lekker vlot door (hoefde niet eens te drijven
) dus dacht ik dat vind ze echt leuk nou ik op 1 januari 2007 een buitenrit maken alleen met Olja nou toen ik een klein stukje op weg was moest ik over een bruggetje en halverwege begint ze opeens achteruit te lopen en ik pushte haar wel, maar ik was niet overtuigend (was wel water aan weerskanten) en ik kende haar nog niet goed en ben dus omgekeerd maar ben op een andere weg een paar keer heen en weer gegaan omdat ik niet echt wilde opgeven
en rij ik met veel plezier buiten

ze was weer lekker opstandig en vervelend heb dr in totaal iets van 7 keer de berm uit moeten ''sturen'' en ze heeft niet eenkeer gebokt
maar tis me toch gelukt haha ze was wel een beetje gepikeerd hoor dat ze de kant op moest lopen waar ik heen wouhaha maar weet nu waarschijnlijk ook wat ik zelf fout deed was niet streng genoeg en mijn hulpen kwamen niet goed over..en zat niet toppie in mn zadel maar da;s nu dus goed