Maarja zo ver zijn we ook weer niet.Iemand tips, ideen of wat diegene fout deed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarja zo ver zijn we ook weer niet.

Hij doet het niet bij mij. Ik let er wel op als ik rijd. Maar ik bedoelde eigenlijk dat dit de 2de keer is dat die jongen erop rijd en de 1ste keer heb ik er niet op gelet. Hij doet het dus bij die jongen niet bij mij.. Duidelijk
?
piewie schreef:Dan is de ruiter niet goed in balans die erop zit. Zo erg, dat het paard zijn eigen balans niet meer kan vinden, waarschijnlijk, doet ie dan alleen de galop wissel van voor en niet van achter, waardoor hij dan overkruist loopt. Dit ligt aan de ruiter en niet aan het paard
Daar heb ik wat aan!
Nu ga ik maar eens een duidelijke uitleg aan mijn instructeur vragen. KiWiKo schreef:mijn bescheiden mening is dat als je op zo een basisprobleem geen antwoord weet, dat je dan geen les moet gaan geven............ sorrie
Ieder zijn mening. Naja mischien is les geven ook een groot woord. Maar ik bedoelde meer iets van wat ik al wist over te brengen naar hem. Ik heb zelf 2x in de week een uur priveles en wat ik daarin leer, leer ik ook weer aan m'n verzorgster.
alles wat je leert gaandeweg breng je over.........
runningkawa schreef:Kun je die verzorgster dan niet beter laten lessen bij de persoon waar jij ook lest?
Maar ik wou eerst de kleine dingentjes leren en hem een beetje kennis te laten maken met m'n paard.KiWiKo schreef:en zo werkt hetalles wat je leert gaandeweg breng je over.........
heb het er met je eigen instructeur over, die ziet het plaatje en die kan je helpen dit probleem te tackelen
Ga ik ook zeker doen!