Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rockstar19 schreef:hij hangt gewoon los en niej strak ze kan gewoon hoofd om hoog doen hij zit niet super strak dat ze hoofd in krul dat niet ze heeft gewoon verkeerde bespiering. Daarom rij ik der mee de slof in de les. daar stap ik ook veel in omdat ze moe wordt in de achterhand omdat ze met der achterbenen slaat tegen elkaar.dan gewoon even 5 min stapen met hele losse slof dat ze ook even hals kan laten streken. Ik rij ook in het bos met der op heuveltjes op en af ik rij over gangen van draf naar stap en draf naar galop gewoon lkkr rustig aan niet haastig ofzo en longeren kan niet aan beginen .Vindt ze niet leuk totaal niet ze ook niet gewend om te longeren..Ik rij niet elke dag mee of ik gooi der gewoon even los ik rij ook vaak zonder zadel.
Geen idee wat het kan zijn.
manic schreef:Helpen troltrensen ook tegen bakkabouters, of is dat weer ander volk?
Genoeg gekeet en lol gehad denk ik?Briennepien schreef:ik zou idd met andere training op lossen ben geen voorstander v/d slof maar gebruik het ook wel is als paard echt vervelend is en opstandig.. ik raad je het niet aan elke dag, longeer f 10 min voor rijden met bijzet succes!
Rockstar19 schreef:Briennepien schreef:ik zou idd met andere training op lossen ben geen voorstander v/d slof maar gebruik het ook wel is als paard echt vervelend is en opstandig.. ik raad je het niet aan elke dag, longeer f 10 min voor rijden met bijzet succes!
Longeren heeft geen enkele geen zin met mijn paard omdat ze niet snapt en niet gewend is om te doen. ik ben niet zo voorstander van longeren en ik rij ook niet elke dag gooi ook welleens los omdat der uitlaten razen.
en bijzet teugel kan wel gewoon gebruiken als ik gewoon rij dan je ook voor gebruiken heb wel vaker gezien dat iemand met bijzet teugel rijdt buiten..of in de bak dat iedereen zijn keuze..