Ik heb een pony staan die op rust is. Vroeger had zij een hartstikke mooie hals. Maar die is er nu dus af. Ik vroeg me af, hoe ze die gespierde nek terug zou kunnen krijgen, zonder écht te trainen.
_Timeless_
Xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:Van de grond eten is bij een correct gebouwd paard zowiezo het meest natuurlijke. Maar een hooinet laag ophangen heeft zo z'n risico's. Denk bv aan benen die erin kunnen komen.
aerdenhout1 schreef:Een volle "nek" zal je nooit of te nimmer krijgen... een mooie bespierde hals, daarvoor zal je moeten trainen.!
Even ter verduidelijking voor diegeen die niet weten waar de nek zit...dat is het kleine stukje, net achter de oren, waar je zeg maar nog bot voelt.
geerke schreef:het klinkt heel raar,maar spieren kun je ,gedeeltelijk,ook op een paard "borstelen",iedere dag een flinke massage met een rubberen roskam en je gaat verschil zien (ik ben echt serieus hoor...)
geerke schreef:ken je het spreekwoord niet....goed gepoetst is half gevoerd,in engeland word een paard iedere dag ge- groomed,dat wil zeggen 3 kwartier stevig borstelen.
Iets heel anders,surinamers hebben stevige billen,dit komt doordat de billen van baby 's stevig gemasseerd worden,waardoor ze dus gespierd worden....
geerke schreef:Iets heel anders,surinamers hebben stevige billen,dit komt doordat de billen van baby 's stevig gemasseerd worden,waardoor ze dus gespierd worden....
midgie schreef:Een mooie hals kun je ook in stap trainen en vanaf de grond en gewoon op een rustige manier , zonder hard te werken.
?