Bit vastpakken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Bit vastpakken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 00:51

De stinkerd heeft iets nieuws...

In de bak kan ik er alles mee, maar zo gauw ik buiten kom en een meter of 100 (!!) gereden heb, pakt meneer geheel onverwachts (en zonder aankondiging en zonder zn oren ook maar te bwegen) rechts het bit vast, draait op zn achterbenen om en rent met alle geweld naar huis. Meestal gaat het zo snel dat k alles kwijt ben en me alleen maar vast kan houden. Als ik hem terug probeer te pakken en hem naar beneden heb knalt ie met zn kin op zn borst net zo hard door!!!

Dit doet ie dus langs de weg, en als ie gaat rennen gaat ie OVER de weg, tegen de STROOM AUTO'S in. En hij is vierkant beslagen, dus ik ben bang dat ie uitglijdt als k m probeer te sturen of met alle geweld op de rem probeer te trekken...

Iemand...? *LOL*

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:07

Een rolletjesbit wil soms wel es werken. Is een gewonen (Bus)trens, net iets scherper, maar door de rolletjes kan hij hem niet vasthouden.
En hem voorzijn. Als ie dan de kin op de borst trekt, trek je hem gewoon omhoog met je handen ongeveer bij je oren(bij wijze van dan he)!! Ziet er debiel uit. maar wel effectief!!