Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Hou er rekening mee dat haar hormonen op tilt slaan. En net wat Vjestagirl al zei...lang niet elke merrie kan je tot het eind blijven rijden.
Mloei schreef:aerdenhout1 schreef:Hou er rekening mee dat haar hormonen op tilt slaan. En net wat Vjestagirl al zei...lang niet elke merrie kan je tot het eind blijven rijden.
Nee dit snap ik, maar waarom is ze in het bos dan helemaal in haar sas?
Ik krijg binnenkort ook weer privéles en zij zei dat zelfs een drachtig paard nog wel wat kan doen.
Maarja in hoeverre geeft ze nou aan dat ze niet meer kan?
Is dit dus echt haar grens of is dit gewoon niet willen?
aerdenhout1 schreef:Je hebt nog priveles terwijl het paard niet vooruit te krijgen is??
Ik zou maar gewoon lekker gaan afbouwen met je paard en alleen dingen gaan doen die zij nog leuk vind. Ik neem aan dat je paard overdag buiten kan staan?

aerdenhout1 schreef:Staat toch heel duidelijk dat je binnenkort prive les hebt.
Paarden geven vaak zelf aan wanneer ze er toe aan zijn
Mloei schreef:aerdenhout1 schreef:Hou er rekening mee dat haar hormonen op tilt slaan. En net wat Vjestagirl al zei...lang niet elke merrie kan je tot het eind blijven rijden.
Nee dit snap ik, maar waarom is ze in het bos dan helemaal in haar sas?
Ik krijg binnenkort ook weer privéles en zij zei dat zelfs een drachtig paard nog wel wat kan doen.
Maarja in hoeverre geeft ze nou aan dat ze niet meer kan?
Is dit dus echt haar grens of is dit gewoon niet willen?