zoals sommige van jullie misschien weten,ben ik nu iets langer als een jaar in het gezit van mijn draver Marius Leander die tot zijn 7e op de renbaan heeft elopen.Ik ben sinds ik hem heb dressuurmati met hem bezi,met veel afwisselin,lekker naar buiten,springen,spelletjes,voetballen etc.Hij liep zoooo super fijn,heel licht in de hand( zie marius leander @ wordk jlitp)maar de laatste tijd wordt hij heel erg hangerig,als ik loslaat gooit hij zijn hoofd in de lucht en gaat rennen,als ik vast houd gaat hij nog meer hanen en als ik afwissel met open en sluiten aat hij sneller(en dan niet meer terug te krijgen).Ik word er een beetje moe van.Als ik ook maar een half rondje door wil zitten,maakt hij gekke huppeltjes omdat hij perse wilt aangalopperen.Mag hij dit niet,wordt hij boos en gaat hij trekken,hangen en valt hij zegmaar uit elkaar,alsof hij uit meerdere delen bestaat
mag hij aangalopperen,gaat hij racen,hoofd in de lucht en zonder dat ik het zeg ineens weer terug naar draf.Ik volg ook nog steeds priveles en tijdens de les gaat het dan weer beter,maar zodra ik er zelf opzit,en alles precies doet zoals in de les,wordt hij gewoon strontvervelend.Er is niks mis met zijn rug,benen,hals e.d.(na laten kijken).Dat hij met zijn hoofd in de lcuht loopt vind ik niet eens het belanrijkste,ik wil gewoon dat hij weer ontspant en lekker aan het been is.Hebben jullie misschien tips??
ik heb al de ene week 2 x priveles en 1 x groepsles en de andere week 3 x priveles en 1 x groepsles dus meer kan ik zelf ook niet aan