Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JennxMano schreef:Ik heb geen idee of dit hier moet maar ja.
Ik rijd sinds een jaar op mijn lieve verzorgpaardje maar aan gezien er niks is wat ik hem nog (alleen) kan leren ben ik op zoek naar wat afwisseling. Springen , Dressuur en longeren doe ik al maar hebben jullie nog meer leuke ideeën die ik (onder het zadel) kan doen??
xJennifer..
Dat kun je namelijk altijd nog beter leren. Probeer bijvoorbeeld met springen eens wat hoger of wat bredere sprongen, of leer een dressuurproef uit je hoofd en oefen hem tot hij helemaal goed gaat. Vraag dan iemand mee waarvan jij denkt dat hij/zij beter kan rijden dan jij en vraag zo veel mogelijk commentaar!Jethafa schreef:Beugels er af en hard oefenen!Dat kun je namelijk altijd nog beter leren. Probeer bijvoorbeeld met springen eens wat hoger of wat bredere sprongen, of leer een dressuurproef uit je hoofd en oefen hem tot hij helemaal goed gaat. Vraag dan iemand mee waarvan jij denkt dat hij/zij beter kan rijden dan jij en vraag zo veel mogelijk commentaar!
Veel succes!
heen lopen.
.
, zal straks nog wat zoeken