Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lotte1990 schreef:@ TS: Lijkt je ook niet? Wisselen kan aardig zeer doen hoor.. Misschien toch voor de zekerheid een tandarts naar laten kijken.
Ja juudje, dichtbinden lijkt me een goede manier van oplossen hier
Yorghos schreef:Ik zou toch eens een tandarts laten kijken. Misschien heeft je pony wat last van een hangend gehemelte, of toch van het wisselen.
Een lage neusriem zou kunnen voorkomen dat je pony zijn mond zo ver open doet, maar het is geen oplossing van het probleem.
Volgens mij probeert je pony aan te geven dat er iets niet lekker zit, dus ik zou toch eerst een lichamelijk probleem uitsluiten.
Citaat:maar hij doet dit dus al vanaf het begin en toen was hij niet aan het wisselen

juudje84 schreef:als ie in zn mond aan het rommelen is en open doet en daarbij onrustig met zn hoofd zou ik even inde gaten houden of ie niet zn tong erover probeert te doen. anders eens een lage neusriem proberen dan kan zijn mond niet zo ver meer open en wordt ie misschien ook rustiger met zn hoofd