Paard laten wennen aan tribune ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ClauH

Paard laten wennen aan tribune ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 14:21

Op 19 april a.s. ga ik een clinic rijden waarbij een kleine tribune in de bak geplaatst wordt. Nu heb ik een heel kijkerig paard, en ik zou het zonden vinden als ik een half uur lang alleen maar bezig ben om mijn paard de bak door te sturen.
Weet iemand of er ergens in de buurt van Zwijndrecht gelegenheid is om mijn paard vóór die tijd te laten wennen aan een tribune ? Is er een manege die zoiets standaard bij de bak heeft, of is er ergens een evenement waarna (of van te voren) ik even zou kunnen rijden (ik ben eventueel bereid bakgeld oid te betalen) ?
Alvast bedankt !

Arnyek

Re: Paard laten wennen aan tribune ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:31

Wanneer wordt de tribune geplaatst?
Is het niet mogelijk om de avond voor de clinic of de ochtend zelf heel vroeg even een kwartiertje/half uur rond te hobbelen in de bak?

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 11:02

ja, als het niet zo ver rijden geweest was misschien wel. Maar ik heb misschien al een optie gevonden, de Jockeyclub in Kralingen heeft een tribune, en op 30 maart een KNHS wedstrijd. Als ik me HC inschrijf, kan ik toch even oefenen.

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:14

En een nachtje daar logeren met je paard?
Mits het paard dat natuurlijk gewend is...