Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) femmefatale1 schreef:Is het toevallig een vosmerrietje???
Ik ken een paard die dat ook deed, zelfs heuvel op ging ze bokken. Was echt een rodeo..
Dit hebben we er echter nooit uit kunnen krijgen, zelfs niet door de mannen die nergens voor terug deinzen..
femmefatale1 schreef:Ik vind je paard echt een vriendelijk dier om te zien..
Wij zijn er toen maanden mee bezig geweest, ze was verder nl het ideale manegepaardje.. kon leuk lopen, was zeer braaf bij beginners, maar buiten...pfffffffff
Het mocht alleen niet baten, we kregen het er niet uit.., en ze is daarom toch maar verkocht..
rmej schreef:Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken.. Het is wel vervelend, maar als het uit joligheid is houdt het waarschijnlijk na een aantal vreugebokjes ook wel weer op?
Op JT zijn er een hele hoop paarden die een aantal (de een wat meer dan de ander;)) bokken maken.. Maar opzich hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden, gewoon flink door galloperen als hij een bok doet, miss idd met zn naam erbij, zodat hij zn energie kwijt kan in zn gallopsprongen ipv zn bokken..
Nouja succes iig!
Paulaa_ schreef:Ik weet wel wat iemand deed om de 'snelheid' er uit te krijgen..
op een buitenrit gaan, en op een pad aan galloperen, laat hem lekker gaan, en als hij terug valt moet jij been geven, en dat gewoon een tijdje doen, temminste zo deed iemand die ik ken dat, paard heeft nooit meer zitten racen op een buitenrit![]()
Idd, lekker de gallop oefenen aan de longe, vind dat je het erg goed hoe je het probeert op te lossen
Ik denk omdat hij ook niet zo goed begrijpt wat hij nou eigenlijk moet doen. Beetje verwarrend!
? Hmm idd verwarrend! Doet hij het ook in de bak? Paulaa_ schreef:Misschien een x naar de Veluwe ofzo? Hmm idd verwarrend! Doet hij het ook in de bak?
Iriis_ schreef:Paulaa_ schreef:Misschien een x naar de Veluwe ofzo? Hmm idd verwarrend! Doet hij het ook in de bak?
Neee, in de bak bokt hij nooit.. Alleen soms naar de zweep. Maar hij is wel erg lastig in de gallop in de bak. Hij sneid de hoeken af, en gallopeerd heel hard, en ruim..
(Kan ik over heen gelzen hebben) anders raad ik je dat aan
Paulaa_ schreef:Heb je les?(Kan ik over heen gelzen hebben) anders raad ik je dat aan
Judje schreef:Als hij in de bak lastig is en hij het lastig vindt om zijn balans te vinden, kan dat ook de reden zijn dat hij buiten bokt.
Dan heeft na namelijk ook geen steun aan de bakrand.
Trouwens, leuk dat je naar het Reelear gaat. Ben er op mijn 16e ook een keer geweest voor trektocht, dat was echt super! (heb toen een paar dagen op Petrie gereden, zij werd toen kreupel en heb uiteindelijk met Paola de trektocht gereden, staan zij er nog?)