In de bak rijd ze gewoon en dan is ze druk bezig en heeft ze geen tijd om met haar bit te spelen. Maar als ik naar buiten ga en rustig stap gaat ze spellen met haar bit en kruipt dan weg achter de teugel wat zou ik hier aan kunnen doen?
bezig houden, dus niet alleen maar rechtuit rijden. ik doe altijd een beetje zigzaggen over de weg (als er niemand anders is) dus; wijken, travers, appuyeren, schouderbinnen- en voor, enz.. tempowisselingen, halthouden en weer wegdraven of stappen...tja gewoon bezig houden
spelen met het bit hoeft niet per se een probleem te zijn hoor trouwens. erachter gaan hangen is wel erg vervelend. wat ik met mijn paardje wel doe ik veel tempowisselingen, en niet steeds dezelfde route nemen.
Inderdaad wat afwisseling bieden qua route en je paardje bezig houden met wat oefeningen. Hou ook goed je been erbij, nodig uit tot een fijne aanleuning met behulp van ( lichte) kuitdruk en aan- en ontspanning vd teugeldruk.
oke dankje wel ik neem meestal wel een andere route:P tylani het is inderdaad vervelend als ze er achter hangt maar ik ga denk ik dan wat meer dingen doen onderweg inplaats van rustig wat rond stappen en draven