Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) tijdens een longeerles een korte stok achter zijn rug langs kreeg en dan voor je boven arm langs dat hij op je onderarm rust (heel duidelijk
sorry)
het is een hardhandige methode, en je krijgt na een tijdje wel last van je rug, maar het werkt super
MariekeS_ schreef:ik heb een keer gezien dat iemand (mijn broertje) tijdens een longeerles een korte stok achter zijn rug langs kreeg en dan voor je boven arm langs dat hij op je onderarm rust (heel duidelijk
sorry)
het is een hardhandige methode, en je krijgt na een tijdje wel last van je rug, maar het werkt super
Qimm schreef:MariekeS_ schreef:ik heb een keer gezien dat iemand (mijn broertje) tijdens een longeerles een korte stok achter zijn rug langs kreeg en dan voor je boven arm langs dat hij op je onderarm rust (heel duidelijk
sorry)
Alleen een beetje erg link als je te vallen komt, want dan kun je je niet meer opvangen met je armen![]()
je hebt met name iemand nodig die er over 'aan je kop zeurt'
zitles is in dit geval gewoon de beste oplossing... 
)