Ik heb sinds kort een nieuw probleem met mijn pony. Nadat ik al veel overwonnen heb niet willen lopen, te hard willen, gaan galoperen als ik wil draven, bokken, omdraaien en al dat soort dingen heeft ze nu bedacht dat als er (een) ander(e) paard(en) is/zijn ze nadat ik opgestegen ben direct moet lopen en keihard galoperen mijn teugels hebben juist de verkeerde werking dan, ze gaat hangen en alleen maar sneller. Nou rijd ik haar teru op mijn zit en stem maar dit is natuurlijk niet de bedoeling dat ze dit blijft doen. Hier na ben ik vandaag gewoon blijven zitten en haar flink aan het werk gezet, en op mij laten letten omdat ze de zweep van anderen niet leuk vind dus goed aan het werk gezet. Na een poos ff een vreindin erop en daarna ik weer deed ze niets. Maar het vreemde is ze doet dit alleen met andere paarden misschien iemand tips hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? want ik wil er graag vanf omdat het gewoon vervelend is. Het heeft me wel van mijn angst afgeholpen in de galop maar nu mag het weer stoppen. Ik denk dat ze onder het werk uit wil ofzo, maar dat niet alleen want gister had ik les deed ze niets en vandaag wel weer en eergister deed ze het ook....