Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carla_ schreef:even een stipje mijne doet het namenlijk ook als ze heel ontspanen loopt!
Liesje1970 schreef:Het heeft alles te maken met een niet juiste aanleuning, en eventueel spanning.
]
mariska32 schreef:Liesje1970 schreef:Het heeft alles te maken met een niet juiste aanleuning, en eventueel spanning.
soms rij ik de pony van mijn vader.
als ze boos op me word in het werk knarst ze ook[vraag ik door gromt ze zelfs]
ze vind het moeilijk [loopt normaal aangespannen]
spanning is echt de reden

Liesje1970
[quote="Liesje1970 schreef:Het heeft alles te maken met een niet juiste aanleuning, en eventueel spanning.
]
[/quote]
_Question schreef:Nou het probleem bij mij is juist, dat mijn paard het niet doet, maar ik zelf in mijn slaap (onbewust dus.) Iemand tips wat IK daar aan kan doen?

Liesje1970 schreef:_Question schreef:Nou het probleem bij mij is juist, dat mijn paard het niet doet, maar ik zelf in mijn slaap (onbewust dus.) Iemand tips wat IK daar aan kan doen?
Ook zand proberen misschien
_Question schreef:Nou het probleem bij mij is juist, dat mijn paard het niet doet, maar ik zelf in mijn slaap (onbewust dus.) Iemand tips wat IK daar aan kan doen?
Al vaak genoeg zand gehapt doordat ik was gevallen van het paard en dat is niet erg lekker nee.