Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder idd even goed lopen en even herhalen voor je de ring in gaat. rijoyco schreef:Dat is idd de beste truuk.Met ogen dicht herhalen, herhalen herhalen, teken de lijnen in de lucht na met je vinger/hand en ga net zo lang door totdat je bij geen enkele hindernis meer een fractie van een seconde meer twijfelt!

:HouVanUtopia schreef:Idd ik loop het parcours en dan niet zoals sommige mensen doen gwoon even langs de hindernissen lopen....ik loop elk lijntje precies hoe ik het ga springen! Dus van sprong van sprong en echt goed hoeken in lopen en alles....
Dan als ik aan het losrijden ben kijk ik er meestal ngo een paar....en in min hoofd doe ik altijd het parcours nog herhalen (onbewust...) En vaak ook even met mijn hand op mijn schoot de lijnen tekenen net of ik het parcours spring!!
Succes
.
ik doe altijd als ik na dat ik het parcour verkent heb ga ik altijd op de pony zitten, en hal zeg maar dat beeld terug hoe ik daar net liep:P en dan doe ik alsof ik spring:P ja dan stel ik me dat voor zeg maar, dat helpt voor mij heel goed