Sinds 6 weken heb ik een ander paard. Ik reed hem bij zijn vorige eigenaar ook regelmatig en daar had ik nooit problemen
.Nu heb ik hem overgekocht en is ie verhuisd naar mijn stal.
En jah hoor de eerste 2 weken super en daarna gingen we vechten
Dit ging niet goed.
Hij wilde niet omlaag, liep alleen achteruit en kwam zelfs omhoog. Hij is 1.85 dus dat was geen pretje.
Op een gegeven moment was ik het echt zat en zat ik te twijfelen misschien is ie toch te sterk. met slof vond ik geen optie, dan dwing je hem....
Maar jah ik reed hem daar vlekkeloos op M niveau. Dus waar lag het aan??
Ik wilde niet boos worden, want ik dacht dat ik het misschien fout deed.
Maar na lang zwoegen en zweten heb ik hem er dan toch doorheen gekregen met rust.
Iedere keer als hij begon te headbangen, lange teugel en negeren maar.
Deed ie het goed belonen. Als hij achteruit ging meteen teugel los en weer overnieuw beginnen, niet reageren op been, klein tikje achter mijn kuit met de zweep. Sinds gister is ie gestopt met uitproberen en het gaat nu knetter goed. Ik moest dit echt ff van me afschrijven, want ik ben helemaal in mijn sas. In het begin kliert ie nog, maar daar heb ik hem nu zo doorheen. We hebben vandaag zelfs een traver gedaan, ik ben zooooo blij..... Dat ik nu echt weer lekker ontspannen kan rijden.....
Ik heb er de laatste weken zo erg meegezeten dat ik het ook niet meer wist en nu ben ik weer helemaal happy.Daarom moet ik het ook echt ff van me afschrijven want ik spring een gat in de lucht dat ik de afgelopen weken niet voor niks aan het werk ben geweest!!!!

zijn genoeg drenthen hier, alleen die wonen niet zo heel erg dichtbij